specjalista Świdnica, pracownik biurowy Świdnica
- współpraca z firmami badawczymi przy projektowaniu i realizacji badań rynku
- współpraca z Działem Controllingu w zakresie m.in. analiz akcji marketingowych
- raportowanie i prezentacja wyników badań i analiz
- wsparcie analityczne dla działu marketingu przy przygotowywaniu bieżących i strategicznych projektów
- budowa i prowadzenie bazy wiedzy w dziale marketingu
- wdrażanie nowych rozwiązań
Wymagania
co najmniej roczne doświadczenie przy analizie badań marketingowych
doświadczenie w sieci Retail będzie dodatkowym atutem
bardzo dobra znajomość j. angielskiego (kontakt z HQ)
bardzo dobra znajomość MS Office, z naciskiem na MS Excel
kreatywność, zaangażowanie i proaktywne podejście
Oferujemy
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, międzynarodowej firmie,
pakiet benefitów,
samodzielne stanowisko i udział w dużych projektach,
możliwość rozwoju, szkoleń i wzbogacania doświadczenia zawodowego,
wsparcie doświadczonego managementu,
życzliwość zespołu i bardzo pozytywną atmosferę pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj