asystent Świdnica, asystentka Świdnica, pracownik biurowy Świdnica, recepcjonistka Świdnica, sekretarka Świdnica
- Organizację pracy recepcji.
- Obsługę centrali telefonicznej.
- Rejestrację korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Przygotowywanie spotkań i obsługę na salach konferencyjnych.
- Współpracę z wewnętrznymi działami firmy.
- Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego.
Wymagania
Wykształcenie średnie/wyższe.
Dobra znajomość języka angielskiego.
Samodzielność, zaangażowanie, dokładność.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Dobra znajomość MS Office.
Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) w firmie posiadającej wiodącą pozycję rynkową.
Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj