specjalista Świdnica, specjalista ds social media Świdnica
- Obsługa kanałów społecznościowych spółki - konta Facebook i Instagram,
- planowanie i prowadzenie kampanii typu social ads (FB),
- opracowanie
rekomendacji strategicznych i mediaplanów odpowiadających potrzebom
kampanii zgodnie z dobrymi praktykami / wymaganiami social media, - planowanie
i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych
wskaźników efektywności oraz optymalizowanie kampanii, - analiza wykonanych kampanii oraz prezentowanie wyników i wniosków,
- śledzenie trendów rynkowych, analiz danych o grupach docelowych, rynku i konkurencji.
Wymagania
Minimum 1 roku doświadczenia w prowadzeniu mediów społecznościowych i kampanii typu social ads,
lekkiego pióra, umiejętności tworzenia contentu na kanały social media,
umiejętności kreatywnego wyszukiwania treści contentowych na profile marek odzieżowych,
praktycznej umiejętności tworzenia i optymalizowania kampanii na Facebooku i Instagramie.
Oferujemy
Pracę dla polskich marek odzieżowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
możliwość uczestnictwa w darmowych lekcjach języka angielskiego w siedzibie firmy,
owocowe wtorki.
Klauzule informacyjne
Aplikuj